ILMA NALJATA AASTA PARIM TEENINDUSKOGEMUS!!!


Nagu mul ikka tavaks jätsin isadepäeva kinkide tellimise viimasele hetkele. Zamundale meisterdasime me Käblikuga kingi ise, aga vanaisadele tahtsin siiski midagi praktilisemat kinkida. Ja no mis on praktilisem kui ilus suur personaliseeritud saunalina. Võibolla mitte kõige originaalsem kinigtus, aga me kõik peseme end, eks? Mõeldud tehtud tellisin Kixik.ee poest mõlemale Käbliku vanaisale personaliseeritud rätikud. Tellimuse esitasin neljapäeva hilisõhtul. Hommikuks oli tulnud meil, mis teatas, et kahjuks ei jõua tellimus ilmselt isadepäevaks kohale. Mis siis ikka, kui ei jõua ei jõua, eks ma kingin need siis jõuludeks ja otsin poest miskit kiirelt asemele, ei heitnud ma meelt. Siis aga juhtus midagi ootamatut. Mulle helistati Kixikust ja murelik hääl teiselpool toru teatas, et saatsid mulle meili ka ja et nad siiski on ühe lina juba valmis saanud, probleem on aga teises, millele soovisin kirillitsas teksti. Nimelt ei olnud neil vastavat aparatuuri, mis selle tikiks. Tavaliselt oleks asi nii jäänudki, viisakas pood oleks vabandanud ja öelnud, et will not happen.. ja kõik. Aga nemad olid uurinud, kes saaks selle siiski teha ja pakkusid omalt poolt lahendust. Wow, vot see on alles hooliv suhtumine klienti! Aga siis jõudsime selleni, et tassile näiteks saaks printida venekeelset teksti. Otsustasin võtta rätiku ilma kirjata ja tassi lisaks. Kuna postiga ei oleks ilmselt tooted õigel ajal minuni jõudnud, lubas lahke hääl teiselpool toru teada anda kui tooted on valmis ja et saan neile siis järgi minna. Ma puutun tihti kokku igasuguste poodidega, sest et šopahoolik ja kuna ma elan linnast pisut väljas, siis enda mugavust arvestades ka väga paljude e-poodide ja nende teenindajatega. Aga selliset asja, et keegi mind nii positiivselt üllatab just tihti ei juhtu. 



Täna saingi sõnumi, et mu tooted on valmis (koos erinevate ajaliste variantidega, millal võiksin neile järele tulla). Sõitsingi koheselt, aga helistasin veel tee pealt, et ma ei ole veel tassi eest arvet saanud, et kas ma ehk võtan sularaha kaasa. Ja siinkohal läks asi veel üllatuslikumaks. Nimelt teatas sama lahke ja hooliv hääl teiselpool toru, et las jääb, et olen rätiku tikandi eest nii ehk naa juba maksnud ja see tass tuleb nüüd nende poolt kingituseks. 




"Nagu päriselt, kas ma näen und?!" küsisin endalt mõttes ja kogelesin mõmina näol telefoni midagi suhteliselt arusaamatut. Ainuke kahetsus on, et ma oleks võinud taibata omalt poolt midagigi kaasa võtta.. lihtlabase šokolaadigi.. aga ma olin nii šokeeritud, et see mõte jõudis minuni alles hiljem. Ja minu puhul ei olnud tegemist kohe kindlasti mitte mingi eri kohtlemisega, sest ma olen nobody ja keegi enamasti ei teagi mu blogimisest midagi. Igal juhul, kes mingeid lahedaid ja kvaliteesteid meeneid otsivad, siis soovitan enam kui soojalt, vaadake ise siit järgi, valik on päris suur. Omalt poolt tänan Kixiku e-poodi ja Merlit, kes nii personaalse ja suurepärase teeninduse tagasid ja sellega lati teiste jaoks kohe ikka eriti kõrgele seadsid.  Kas teie olete nende poest midagi tellinud? Kas mõni e-pood on teid samuti nii positiivselt üllatanud?

Kommentaarid

Populaarsed postitused