Tänase päeva the good, the bad and the ugly

Tulin siia auru välja laskma ja väheke rõõmu jagama ka. Homme tulevad meile külla minu ja Zamunda vanemad ning võibolla Zamunda üks vendadest ja õde ka. Eelmisel aastal tegin esimest korda hanepraadi ja see oli niiii maitsev, et ise ka ei usuks kui poleks söönud, et üks liha niiiiii hea võib olla. Pikka aega otsisin, et millise retsepti järgi ma teda eelmine aasta valmistasin ja lõpuks leidsin ülesse ka - tänase päeva good! Kellel võimalust ja soovi proovida, siis soovitan soojalt. Selle õige jõuluhane õuna-sinepi glasuuriga retsepti leidsin Ise tehtud. Hästi tehtud. blogist, vaadake ise järgi kui palju imelisi retsepte seal on, NB! Tühja kõhuga ei tasu vaatama minna, sest lisaks retseptideleon seal  ka pildid nii isuäratavad, et hoia või keela. 

Jõuluhani - pilt Ise tehtud. Hästi tehtud. blogist.
Nii selleks, et stressirohket poeskäiku vältida otsustasin kasutada e-selveri teenuseid. Esimene kehv uudis oli, et kõik kulleriajad olid kinni, aga seda oligi oodata, eks. Mis seal ikka, tellisin siis infoletti ja suundusingi täna kogu kraamile järele, õnnelik pealekauba, et ei pidanud tunglema ja nimekirjaga mööda poodi seiklema. Jõudsime koju, pakin siis mina kõiki neid kotte lahti ja guess what?! Mida ei ole, on hani. Pole! Nagu mistmõttes, kontrollisin arvet, arve peal kõik olemas, reaalsuses mitte. Nüüd võiks öelda, et ise süüdi, et ma ei kontrollinud. Aga kujutage ette, et ma oleks kõik 5 kotitäit tavaari uuesti lahti pakkinud infoletis ja hakanud ükshaaval kontrollima, et kas ikka on kõik olemas - ebareaalne, eks? Okei, helistasin siis e-selveri klienditeeninduse numbrile. Ja huumor hakkas pihta, ma olen siiani väheke jahmunud.. Hääl teiselpool toru kontrollis järgi  ja teatas, et tõepoolest minu hani oli kindlalt infoletti  toimetatud ja on seal siiani. Et teenindaja unustas anda sügavkülast koti.  Ja kui ma soovin, siis nad võivad selle sügavkülmast välja võtta ja sulama panna, et see mul ikka homseks jõuaks üles sulada. Okei ikka juhtub, eks, palun olge nii kenad ja pange jah sulama. Küsisin, et mis see lahendus nüüd siis on. Ma ei ela päris Selveri kõrval, et saaks kohe hopsti läbi hüpata. Hääl teiselpool teatas, et jah seal ongi täna eriline jama, et ma pole esimene kellel osa tavaari on jäänud saamata. Ja kahjuks on kullerid juba kõik läinud, et kahjuks pean ma siiski ise sellele UUUESTI järgi tulema. Zennn, ma ei oleks ehk nii närvi läinud, kuid kogu see teema ajas nüüd mind juba eriti tigedaks. Ja siis terve tee jooksul, mil ma sinna uuesti sõitsin mõtlesin ma, et täiesti pees, et kes ütleb sellist asja kliendile. Ilmselgelt ei ole Selver oma teenindajaid koolitanud, sest no ei ole võimalik, et ükski koolituse läbinud klienditeenindaja üritaks asja heastada sellega, et lohutuseks teatab, et jep meil ongi seal infoletis täielik kaos ja mitmetel on saamata jäänud ja me ei saa midagi teha, ega kuidagi heastada ka. Esiteks miks see peaks mind kuidagi lohutama, teiseks miks teha veelkord kliendi silmis oma ettevõtte töötajaidja seega kogu ettevõtet maha. Ja ei, ma ei olnud ise kuidagi ebaviisakas, ega tõstnud häält vms, sest ma ju saan aru, et see konkreetne teenindaja ei ole kuidagi situatsioonis süüdi ja samas ei olnud ma ka selle infoleti töötaja peale alguses pahane, sest ta ka ju kõigest inimene, ikka juhtub. Alati ei peagi mingit nänni pakkuma, et ebameeldivust lahendada, aga midagigi positiivset peaks ometigi pakkuma koos vabandusega, mingitki lahendust. Sest praeguses situatsioonis jättis Selver mulje, et neil on suva oma töötajatest, sest ilmselgelt on nad koolitamata. Neil on suva oma klientidest, sest minu aeg, energia ja kütus ei ole ometi midagi väärt - ja sellisele situatsioonile ei olnud nad välja mõelnud mitte mingit lahendust, mida klienditeenindaja saaks pakkuda. Kala aga mädaneb ilmselgelt peast.  

Jõudsin siis lõpuks tagasi Selverisse, ootasin seal infoletis ja minu juurde tuli sama teenindaja, kes paar tundi tagasi mulle kauba oli üle andnud. Selgitasin talle rahulikult olukorda, mille peale ta siis teatas, et läheb vaatab, kas on mu hani sügavkülmas.  Ilmselgelt ei olnud mu hani sügavkülmast välja jõudnud nagu telefonitsi lubatud. Infoleti töötaja tuli ulatas mulle koti mu hanega ja ütles palun. KÕIK. Mitte mingit vabandust inimese poolt, kes selle jama eest vastutav oli.Ei head aega, ega häid pühi isegi mitte... Minu arvamus Selverist langes igal juhul kolinal. Ja üldiselt ma kategoriseerin selliseid probleeme kui esimese maailma mured, sest ilmselgelt on inimestel suuremaid ja tõsisemaid muresid kui minu sügavkülma unustatud hani. Ja ma tavaliselt ei ole üldse nii draamaqueen, aga kurjam kui sellistele asjadele tähelepanu ei viita ja süsteemi ei parandata, siis ei jõua meie teeninduskultuur mitte kuhugi. Niigi on meil see kehvavõitu ja tänu sellele jätavad iga normaalse teenindusega ettevõtted mulle muidugi erit positiivse mulje. See oli siis see the ugly osa nüüd.

Mis see the bad oli? Bad oli see, et koju jõudes helises mu telefon ja teiselpool toru oli Selveri infolett, ma olevat oma rahakoti kogu kupatusega sinna unustanud. Seegi hea, et nad helistasid Aga kolmandat korda ma täna enam sinna oma jalga ei tõstnud ja seega pean ma homme taaskord Selverisse sõitma - kas see õudusunenägu ükskord saab otsa ka?!


Kommentaarid

Populaarsed postitused