Merry Christmas You Filthy Animal


Ho ho ho, kas te olete juba jõululainel? Kaubanduskeskused ja meedia igastahes juba on. Mulle jõulud muidu täiega meeldivad, kingitused meeldivad, kodu ehtimine ja kõik see lapselik siiras elevus mis minu sisse poeb, oeh see on nii imeline.  Kingitused ja esinemine meeldisid mulle juba lapsena niiväga, et ühel suurel perekondlikul jõuluõhtul pakkisin ma salaja kellegi ruubiku kuubiku (olime sugulastel külas) üpris koledalt ära ja kirjutasin oma nime peale ning poetasin selle kingikotti. Ja nii ma saingi mitu korda luuletust lugemas käia - ega ma seda ruubikut kuubikut ei tahtnudki, peamine oli ikka see tähelepanu. Vanemad veel imestasid, et kes küll nii imeliku kingi tegi...

Aga teate mis mulle üldiselt ei meeldi? Kui jõulumelu tuleb oktoobris peale ja tekib tunne, et ma olen  juba hiljaks jäänud. Igal aastal mõtlen peale jõule, et vot järgmisel aastal tekitan ma meie perele jõulufondi ja mõtlen pikalt ette, et kellele mida kinkida ja ostan kõik varakult valmis, et saaks jõulude tulles endale õlale patsutada - job well done. Ja mis siis saab, mitte muhvigi ei saa..sest alati tulevad järgmised jõulud ja loomulikult ei ole ma pool aastat ette mõelnud ega tegutsenud. Suletud ring ühesõnaga.

Võibolla on kellelgi sama mure, et pole veel kinkidele mõelnud aga tunne on selline nagu oleks pidanud. Kuna mina kinke armastan ja ennast armastan ka, siis ma endale tellisin ühe mõnusa kingi. Eelmisel aastal kinkis Zamunda mulle Lookfantasticu jõulukalendri. Sel aastal tellisin ma selle ise.

Pikalt mõtlesin kas jagada teiega selle kohta ka videopilti. Mitte, et ma teiega head kraami jagada ei tahaks, ei selles pole üldse küss. Lihtsalt ma olen nii jubedalt kehv videote tegija, et võtab kukalt kratsima. Ise vaataks ka, et miks keegi sellist klippi jagab?!  See on  köögis telefoniga filmitud, ilma mingisususe kauni tausta ja esteetilise iluta, boonuseks on koerte häälitsused ja Siisikese leelotamine. Niisis, ma ise ka saan aru, et pole kõige kõigem see, ärge siis väga hukka mõistke..pliiiiiiiiis.  Kes vaatamata eelnevatele hoiatustele tahab näha, mis selle aasta kalendris oli siis vaadake videot - omal vastutusel! :D


Kommentaarid

Populaarsed postitused