Trussikud ja rongid

Mind on tabanud musta reede lummus. Mõned ostud sai juba sooritatud ja rahulolev muie on näol. Miks see shoppamine ometi nii mõnus peab olema, ahh?! Kuigi tõele au andes ma seekord üritasin minimeerida kahju läbi selle, et teadlikult planeerisin vajalikud ostud tänasele, mida nii või teisiti oleks pidanud ostma. Seega on tunne selline nagu oleks täiega laristada saanud, aga päris nii ei ole. Okei mõned impulsiivsed ostud tulid ka. Istun ja mõtlen, et kas tõmmata joon alla või ehk on kuskil veel midagi eriti magusat pakkumises ja mina siin õndsas teadmatuses ehk ei aimagi. Kas on siis või, kohe ütle ära mõtle! :D

Näitan teile, mis ma siis siiani soetanud olen ja põhjendan ka, seda teist pigem siis enda jaoks. Esiteks sai Lookfantasticu lehel korilast mängitud.


Lookfantasticu musta reede diil on -25% suurel osal nende valikust ning 70 naela eest tellides saab kaasa kinkekoti erineva kraamiga. Sealt sai siis soetatud paljukiidetud Paul Mitchelli Awapuhi šampoon ja palsam, sest miks mitte - oli hea hinnaga ja juukseid pesen ju ikka. Emale tellisin kingiks Omorovicza Moor näopesuvahendi. Sain selle väiksema versiooni advendikalendrist, mulle meeldis ja andsin emale ka proovida. Ohsa püha vile, minu näoga tegi ta head tööd ja kõik, aga mu emal tõmbas ühe pesukorraga viisteist aastat maha. Istusin ja imestasin, et kuidas, nahk oli nii trimmis ja mahlakas nagu oleks ilukirurgi külastanud. Noh seega ma lihtsalt ei saanud nii emm olla ja emale seda mitte anda. Nüüdseks on ta juba otsas, aga no worries emme, uus on juba teel!

Mu beautyboksi tellimus oli läbi saanud, st ma ise peatasin ta. Nimelt olin ma nagu eriline lohh ta skeptiliselt tellinud kolmeks kuuks. Kui sa ise ei peata siis ta uueneb lõpmatuseni ja nii ma juba kaks aastat teda kolme kuu pakkumisega tellin. Nüüd ma siis taipasin peatada ja tellida 12 kuuks, mille hind tuleb pisut üle euri odavam.  Ripsmed tellisin just in case, tundusid sellised mõnusad kohevad teised. Ja viimaseks ostuks sealt lehelt oli Vita Liberata komplekt - isepruunistav vaht, aplikaatorkinnas, body blur ja kott. Nagu ehk näete kirbukirjas, siis hinnaks 18,75 naela. Ma siin vahepeal soetasin Prismast ühe vana ja järgi proovitud isepruunistava, sest mõtlesin endamisi et ega ma rahast tehtud ole. SUUUUUR VIGA. Ma ei suuda peale Vita Liberata proovimist (loe postitusest ja vaata pilte siit) teisi tooteid enam kasutada, isegi kui esialgne tulemus on ligilähedane, siis see leopardi karva lõpp on nii õudne.. lausa niiiii õudne, et ma olen leppinud ja olnud üle kuu aja juba laibavalge.

Järgmiseks suundusin voodipesu lehele votex.ee , mida te mulle soovitasite ja minu rõõmuks oligi täna komlektid -25 % ales. JESSSS! Loodetavasti on need ülimõnnad. 



Kolmandaks kappasin Kaup24 lehele  neil on hetkel veel ca 9 h sooduskoodiga kõik niigi ales olev kaup veelgi soodsam.


Tellisin endale Lanvini Marry me parfüümi 26 eurtsiga! Mul on kuidagi nii üle visanud kõik lõhnad, proovisin mingi aeg tagasi Lanvini ja see meeldis mulle niiväga. Üldiselt meeldivad mulle erilisemad parfüümid väiksematest butiikidest, aga kuna ma endiselt pole rahast tehtud, siis käib see Lanvin ka. Mis ma veel sealt tellisin? Ahjaa, Käblikule Legorongi, selle mida siin mõni aeg tagasi kõik reklaamisid ja lisad ka sinna juurde veel. Jõulud siiski tulemas ja kinke on ju vaja. Mõlgutan siin mõtteid, et kas tasuks lindexist veel nüüd pesu ka osta, on see hea kvaliteediga?


Mis on teie tänased ostud? Kas olete pigem hetkeemotsioonide ajel - või väga kalkuleerivad ostlejad?




Kommentaarid

Populaarsed postitused