Kui naiivne võib üks inimene olla...

Saime mingi aeg tagasi kätte uue votexist tellitud voodipesu. Soovitasite mulle mitmeid brände, aitäh teile selle eest! Mõnikord lihtsalt ei piisa guugeldamisest, sest guugel ei maga..mitte kunagi ja kust tema peaks teadma, mis on hea?!

Selle voodipesuga on nüüd aga nii, et patt oleks vigiseda ei olnud ju ülemõistuse kallis ja täitsa ok on. Samas no ei saa kätt südamele pannes kilgata, et appi see nüüd on küll parim pesu, seda siis minu arust. Sest no ei ole ta nüüd niivõrd parem kui Jyskist ostetud kallim puuvillasatiinist voodipesu. Hemtexi oma ma seekord ei võtnud, sest mul juba on Hemtexi omasid ja need meeldivad mulle küll, isegi väga. Aga ma olen selline rauhtu hing, et kui mulle isegi midagi väga meeldib, siis ma ei ole selline, et okei ma nüüd elu lõpuni ostan ainult seda ühte.. sest, et ta on ju hea. Ei, alati võib uusi asju proovida, sest äkki on veel parem? Noh, ütleme nii, et seekord ei olnud parem.  Ja kui nüüd võrrelda JOOP!i või Ganti voodipesudega, siis no ei ole võrreldavad. Kes ei ole nende vahel maganud ega neid katsunud ärge tehke seda viga, kui te ei ole just rahast tehtud.  Vaagides siin nende pesude üle jäin ma mõtlema, et ma olen ikka naiivne küll. Mida ma siis ometi lootsin?! Inimene saab ikka selle, mille eest ta maksnud on. Ja kui maksad 300 € voodipesu eest, siis sa saad selle "õige" ja kui maksad 60€ siis oleks ju rumal loota, et ehk on samahea, ei?

Rääkides nüüd sellistest asjadest, mis mind tõesti vaimustuma on pannud viimasel ajal on SemuKidsist soetatud Laska tooted. Iga kord kui ma neid lastele selga panen on mul selline sisemine rahulolu, et see tõesti on see parim. Ma tellisin katsetamiseks nii meriinovillase komplekti kui ka sokid (Käblikule), bambusest ja milk jerseyst särke ning Siisikesele milk jerseyst (piimavalgukiust) onsie. Need meriinokad on kõige pehmemad, mida minu käsi iial katsunud ja Käblikule väga meeldib neid kanda, babmuse omad on samuti mõnusad. Aga see piimavalgukiust kangas on tõesti selline ebamaiselt siidine ja pehme, nagu kusagilt unenäost. See on sobilik pigem soojemateks ilmadeks aga kuna mulle meeldib talvel maja nii soojaks kütta, et ma saaks lühikestes pükstes ringi patseerida, siis on need särgid ja onsied meile just praegust kõige sobilikumad. Mis kõige ägedam on see, et nad ei ole ka peale 10 pesu ükski koledaks läinud või kuidagi topiliseks vms. Teenindus oli ka selline hooliv ja armas ning jättis sooja tunde - sellise, et vot sealt tahan ma veel osta!



Jätkates hea teeninduse teemal, siis on mul veel üks väga meeldiv kogemus jagada. Mulle ei meeldi lõikelilled. Parandus, mulle ei meeldi, et ma pean nendega jändama ja siis nad peagi närbuvad ja siis ükshetk ma avastan, et mul on laual surnuaed. Mõni aeg tagasi avastasin aga sellise laheda ettevõtte nagu Blummin, mis pakub uinutatud roose. Need on päris roosid, mis säilivad värskena vähemalt aasta aega! Whoaa, ma olin müüdud - nii nagu esimene sünnipäevale minek oli, oli mul vaja need imelilusad blumminid saada. Viimasel minutil nagu alati. Kulleriga ma poleks neid jõudnud tellida, nende kontor oli samuti suletud aga nad olid nii armsad, et tulid mulle vastu ja andsid mulle pühapäevasel päeval lihtsalt käest kätte need üle. Kui see ei ole hea teenindus, siis ma ei tea, mis on!




Kommentaarid

Populaarsed postitused