Baby it's cold outside...


Lumi on maas, wuhhuuu – am I right or am I right?! Hehe, ma loodan, et te olete sama elevil nagu mina. Mulle tundub muide, et meie peres ootan just mina kõige enam jõule – tahaks juba kogu maja ära kaunistada ja Sinatrat kuulates kamina ees kuuma kakaod juua…. Mmm, bliss.

Lapsed mu Sinatra vaimustust (veel) ei jaga ja kakaod juuakse külmalt, nemad tahaksid lihtsalt lõputult lumes mütata. Õige varustusega saab õnneks igaüks oma tahtmise.  Mis on meie peres kõige kõrgemal aukohal olev varustus? Kihid, kihid ja veelkord kihid. Kui ma muidu väga brändiusku pole, siis väliriietest eelistatakse meie peres Reimat – kuidagi on lihtsalt läinud nii. Aga mida me kombekate all ja muul ajal kanname?

Alustame natuke kaugemalt, räägin teile natuke sellest kuidas meie perest sai täielik LASKA fänn. Nimelt aastake tagasi kui Siisike veel väike pamp oli  ja minu lemmiktegevus oli linnupoegadele uute riiete šoppamine ja parimate väljaselgitamine, sattusin ma SemuKidsi Facebooki lehele ja avastasin sealt sellise toreda brändi nimega LASKA. Tellisin lastele nii meriino, bambuse kui ka piimavalgust riideid.  






Ja aastal 2018 olen ma kirjutanud nii:  “Rääkides nüüd sellistest asjadest, mis mind tõesti vaimustuma on pannud viimasel ajal on SemuKidsist soetatud Laska tooted. Iga kord kui ma neid lastele selga panen on mul selline sisemine rahulolu, et see tõesti on see parim. Ma tellisin katsetamiseks nii meriinovillase komplekti kui ka sokid (Käblikule), bambusest ja milk jerseyst särke ning Siisikesele milk jerseyst (piimavalgukiust) onsie. Need meriinokad on kõige pehmemad, mida minu käsi iial katsunud ja Käblikule väga meeldib neid kanda, bambuse omad on samuti mõnusad. Aga see piimavalgukiust kangas on tõesti selline ebamaiselt siidine ja pehme, nagu kusagilt unenäost. See on sobilik pigem soojemateks ilmadeks aga kuna mulle meeldib talvel maja nii soojaks kütta, et ma saaks lühikestes pükstes ringi patseerida, siis on need särgid ja onsied meile just praegust kõige sobilikumad. Mis kõige ägedam on see, et nad ei ole ka peale 10 pesu ükski koledaks läinud või kuidagi topiliseks vms. Teenindus oli ka selline hooliv ja armas ning jättis sooja tunde - sellise, et vot sealt tahan ma veel osta!”


Vahepeal on aastake edasi läinud ja juhtunud imelisi asju. Siisikesest sai nimelt vahepeal Laska brändi väike modell. Huvitaval kombel üritas mitu brändi Siisikest enda kataloogidesse saada, ent ainsad kellele me jah ütlesime oli Laska Kidswear. Ma olen oma elus nimelt jõudnud sinna punkti, kus kõik mis sädeleb mind enam ei ahvatle ning ma ei taha lihtsalt igasugu träni, isegi mitte tasuta.  Seetõttu ütlesime ka mitmele brändile ei. 


Kuna meie oleme nüüd paris pikalt saanud kõiki Laska tooteid katsetada ning paljud lastega sõbrad on uurinud, et kuidas me rahul oleme ja mille poolest nende tooted teistest erinevad, miks and paremad on jne – siis ma vastan siin kõigile küsimustele ära. Ma nimelt esimesele kolmele inimesele jaksan rääkida ja siis ma enam ei viitsi, saan lingi saata :D
 
Valikus on 100% öko meriino, 100% vill, bambus ning piimavalgukiust tooted. Mis neid kõiki ühendab? Ülim kvaliteet ning venivus. Pole ime, et Siisike kannab Käbliku aasta vanuseid ära trööbatuid retuuse, mis on konkreetselt auklikuks kantud – true story. Zamunda keeldub lastele selga panemast asju, mida ei ole mugav selga toppida. Värske emana ei osanud ma selliseid asju riiete valikul hinnata – suur viga. Ja nii kannavadki meie lapsed 90% ajast laska tooteid, isegi siis kui nad juba auklikud on! Sest no käsi südamel, ei ole olemas mugavamaid riideid. See, et neid on endal hästi mugav hops hops lapsele selga ajada on üks faktor, teine on aga see südamerahu, et lapsel on järelikult ka mugav – sest midagi ei kisu ja kõik venib ning ei takista lapse mängu – ükskõik kui pöörased teie nunnupallid ka ei oleks.
Meie pere lemmikuteks on piimavalgukiust - ja meriino tooted, seda nii südasuvel kui ka talvel.  Piimavalgukiud on meeletult pehme ja siidine ning hingav. Selle PH tase on 6,8 mis on ühtne lapse nahaga, kangas on antibakteriaalne ja allergiat ennetav. Sobib jube hästi lastele, kes kipuvad kergelt higiseks minema. Enamasti soovitatakse just palava ilmaga. Meile meeldib neid just uneajal ja samuti esimese kihina villa all kanda.
Meriinokaid kanname me igapäevaselt nii kodus, lasteaias kui ka pidudel. Nad näevad nii mõnusad välja, et tahaks isegi selliseid kanda.

Kuna valik on kirju ja meriinost riideid valmistavad mitmed brändid, ent taaskord ei ole need kõik ühteviisi kvaliteetsed ja head, siis paar soovitust:
Ei tohiks ainult hinnast lähtuda, tasuks proovida ja ise kvaliteedis veenduda. Osta pigem üks kvaliteetne paar pükse, mis peab vastu mitme lapse kasvamise ja on lapse vastu hell, kui mitu odavalt saadud variant, mille peagi prügikasti viskad - nii säästad lisaks rahakotile ka loodust.
Kui näiteks näed meriinotoodet, mis on väga erksates toonides või prindiga, siis mõtle kaks korda. Nimelt ei saa kõige kvaliteetsemale kiule üldse printida, looduslikud värvid aga ei ole just väga erksad.
Kui valid toodet, siis nagu toidupoes tasuks ka siin koostist vaadata. Tihtipeale müüakse meriino nime all tegelikult vaid vähesel protsendil meriinovilla sisaldavat toodet (näiteks sokke), nii saab küll madalama hinna, ent mida sa tegelikult ostad?
Ka sertifikaadid iseenesest kõnelevad enda eest – Laska on saanud Woolmarki sertifikaadi, mis on ülima kvaliteedi tunnustus. Nimelt kontrollib Woolmark kõike, alates lambakasvatajatest kuni lõpptooteni ja seda ka pimeoste tehes. Aga ükski sertifikaat ei ole nii kõnekas kui ema enda kogemus, just see kogemus tagab kindluse, et pakud oma lastele parimat.










*Piltidel olevad riided on Siisikese modellitööga ausalt välja teenitud


Kommentaarid

Populaarsed postitused